söndag 5 december 2010

Hejhej hallå
Idag tog jag mig en cykeltur till jobbet, och vet ni vad som hände mitt i snökaoset?!
Jo.. när jag skulle ta ett extra varv i rondellen så tar jag fel avfart och hamna mitt på elgigantens parkering!
Ni skulle sett vad förvånad jag blev när där var fullt med tv-spel,datorer,mobiler och vattenkokare i salongen, jag hittade inte Mia någonstans!!!!
Men sen när jag kom på att jag kommit fel, då tog jag cyklen och cklade till salongen
På hemvägenkörde jag av vägen så min man fick komma och hämta mig när jag låg där mitt i rondellen vid köpcentrat!
nu ska jag byta strumpor dom jag har på mig nu skär sig till filten + att dom är inte så torra...
Ha en jätte trevlig helg för det ska jag!
Sus

1 kommentar:

  1. Hallå hallå
    Här har de varit någon & skrivit i min blogg..
    Kan de vara min kusin eller hennes dotter??

    SvaraRadera

Roligt att just du tassat in♥